Bezorgen

/
Bezorgen

Wanneer kan ik het pakketje verwachten:

Uw bestelling wordt binnen 1 tot 3 werkdagen door PostNL bij u bezorgd.

Wat gebeurt er met mijn pakketje als ik niet thuis ben?

De bezorger geeft het pakketje af bij de buren.
Als dat niet lukt, dan brengt de bezorger uw pakketje naar een PostNL-afhaalpunt bij u in de buurt.
Weet u van tevoren al dat u er niet bent?
Dan kunt je via PostNL.nl vaak al vóór de eerste bezorgpoging een ander moment kiezen.

Waar is mijn pakketje?

Volg de verzending met de Track & Trace code uit uw verzendbevestiging mail.
Heeft u een verzendbevestiging ontvangen, maar klopt de Track & Trace code niet?
Deze werkt vaak pas op de dag van aflevering.
Werkt de code dan nog steeds niet?
Neem dan contact op met ons op.

Wat moet ik doen als ik mijn pakketje niet heb ontvangen?

Controleer het volgende:
1. De Track & Trace code van het pakket
U vindt deze in de verzendbevestiging.
Controleer via deze link of de tijdvakindicatie van de bezorging is verschoven.
2. Het bezorgadres
Klopt het bezorgadres dat u heeft ingevuld?
Controleer ook de postcode.
3. De brievenbus
Heeft u een “niet thuis-bericht” ontvangen?
Dan is het pakket bij de buren bezorgd of de bezorger heeft een nieuw bezorgmoment ingepland.

Klopt dit allemaal, maar heeft u toch geen pakket ontvangen?
Wacht dan nog even af.
Het vertraagde pakketje wordt bijna altijd binnen 3 dagen alsnog bezorgd.
Heeft u 3 dagen na je oorspronkelijke bezorgdag het pakketje nog niet ontvangen?
Neem dan contact met ons op.


Start typing and press Enter to search

Shopping Cart

Geen producten in de winkelwagen.

De waardering van viltenwol.nl bij Webwinkel Keurmerk Klantbeoordelingen is 10.0/10 gebaseerd op 11 reviews.